POP Pankilla jälleen Suomen tyytyväisimmät yksityisasiakkaat

POP Pankki on menestynyt jo kahdeksatta vuotta peräkkäin erinomaisesti EPSI Ratingin vuosittaisessa tutkimuksessa, joka mittaa pankki- ja rahoitusalan asiakastyytyväisyyttä ja -uskollisuutta.

Tänään julkaistun EPSI Rating 2018 -tutkimuksen mukaan POP Pankilla on jälleen Suomen paras asiakastyytyväisyys. POP Pankki on ollut mukana tutkimuksessa vuodesta 2011 lähtien ja saavuttanut seitsemän kertaa ensimmäisen sijan. Vastaavaan ei ole pystynyt mikään muu pankki- tai rahoitusalan yritys.

POP Pankki on tämän vuoden suurin nousija yksityisasiakkaiden asiakastyytyväisyydessä vahvistaen edelleen asemaansa pankkialan asiakastyytyväisyyden huipulla.

”Vaikka pankkimaailma digitalisoituukin vauhdilla, tarvitsevat pankit ja asiakkaat edelleen ihmisiä, sillä luottamus rakennetaan henkilökohtaisesti”, POP Pankkiliiton toimitusjohtaja Pekka Lemettinen toteaa.

”Ala on ollut jo vuosia suurten muutosten pyörteessä. On todella upeaa, että muutosten keskelläkin olemme onnistuneet palvelemaan asiakkaitamme ja saavuttamaan vuosi toisensa jälkeen tämän tunnustuksen. Kiitos tästä kuuluu ennen kaikkea asiakkaillemme ja heitä palveleville henkilöille pankeissamme”, jatkaa Lemettinen.

Jaa artikkeli

Lue myös

Mikä merkitys demokratialla oikeastaan edes on – yhteiskunnassa tai osuuskunnassa?

Demokratiaa ajatellaan usein lähinnä välineenä. Se on menettelytapa, jolla saadaan kansan tai ainakin enemmistön tahto selville ja parhaassa tapauksessa toteutettua. Huono systeemi, mutta ei olla parempaakaan keksitty, kuten tavataan sanoa. Todellisuudessa demokratia pitää sisällään jotain paljon syvällisempää osallisuuden tunteesta yhteisöllisyyteen. Sellaista mikä on ehkä unohdettu myös demokratiakouluiksi aikoinaan kutsutuissa osuuskunnissa.