POP Pankilla jälleen Suomen tyytyväisimmät yksityisasiakkaat

POP Pankki on menestynyt jo kahdeksatta vuotta peräkkäin erinomaisesti EPSI Ratingin vuosittaisessa tutkimuksessa, joka mittaa pankki- ja rahoitusalan asiakastyytyväisyyttä ja -uskollisuutta.

Tänään julkaistun EPSI Rating 2018 -tutkimuksen mukaan POP Pankilla on jälleen Suomen paras asiakastyytyväisyys. POP Pankki on ollut mukana tutkimuksessa vuodesta 2011 lähtien ja saavuttanut seitsemän kertaa ensimmäisen sijan. Vastaavaan ei ole pystynyt mikään muu pankki- tai rahoitusalan yritys.

POP Pankki on tämän vuoden suurin nousija yksityisasiakkaiden asiakastyytyväisyydessä vahvistaen edelleen asemaansa pankkialan asiakastyytyväisyyden huipulla.

”Vaikka pankkimaailma digitalisoituukin vauhdilla, tarvitsevat pankit ja asiakkaat edelleen ihmisiä, sillä luottamus rakennetaan henkilökohtaisesti”, POP Pankkiliiton toimitusjohtaja Pekka Lemettinen toteaa.

”Ala on ollut jo vuosia suurten muutosten pyörteessä. On todella upeaa, että muutosten keskelläkin olemme onnistuneet palvelemaan asiakkaitamme ja saavuttamaan vuosi toisensa jälkeen tämän tunnustuksen. Kiitos tästä kuuluu ennen kaikkea asiakkaillemme ja heitä palveleville henkilöille pankeissamme”, jatkaa Lemettinen.

Jaa artikkeli

Lue myös

Cooperatives Europe tyytyväinen komission julkaisemaan Siirtymäpolkuun ”lähi- ja yhteisötalouden” ekosysteemille

Euroopan komissio haluaa, että EU:n yhteisötaloudesta ja paikallisista yrityksistä tehdään entistä kestävämpiä, vihreämpiä ja digitaalisempia. Marraskuussa 2022 sisämarkkinoista vastaava komissaari Thierry Breton julkisti kauan odotetun Siirtymäpolku (Transition Pathway) -asiakirjan. Euroopan osuustoimintajärjestö Cooperatives Europe suhtautuu myönteisesti Siirtymäpolkuun. Se on tyytyväinen komission perusteelliseen kuulemisprosessiin, johon pääsi myös osallistumaan.