S-ryhmän hintojen alennus houkutteli runsaasti asiakkaita

S-ryhmä ilmoitti sunnuntaina 18.1.2015, että se laskee 400 suosituimman elintarvikkeen hinnat Prismoissa ja yli sadan ruokatuotteen hinnat S-marketeissa. Tämä lisäsi kauppojen maanantain asiakasmääriä huomattavasti. 

”On ilo huomata, että uudet halpuutetut  hinnat kiinnostavat asiakkaitamme. Näyttää siltä, että monet ovat jopa hamstranneet. Siihen ei kuitenkaan ole tarvetta. Halpuuttaminen on jatkuvaa, ja hinnat pysyvät alhaalla”, S-ryhmän marketkaupan valikoimajohtaja Ilkka Alarotu vakuuttaa.

S-ryhmän tiedotteen mukaan asiakkaat ottivat tiedon vastaan innostuneina. Maanantaina Prismoissa ja S-marketeissa oli yhteensä liki 100 000 kävijää enemmän kuin vastaavana maanantaipäivänä viime vuonna.

Kauppa kävi aamusta asti vilkkaana. Valtakunnallisesti myynti kasvoi kaikkiaan lähes 20 prosenttia. Esimerkiksi Oltermanni-juuston ja Reissumies-leivän myynnit olivat viime vuoden vastaavaan ajankohtaan verrattuna kuusinkertaiset.

 

Jaa artikkeli

Lue myös

Vuoden osuustoimintateoksi valittiin Oulun Seudun Sähkön edullinen energia

Oulun Seudun Sähkön asiakasomistajilleen tarjoama vakaa ja edullinen energian hinta on valittu Vuoden osuustoimintateoksi osuuskuntien keskusjärjestö Pellervon järjestämässä valtakunnallisessa kilpailussa. Siinä haettiin toimintaa, jossa yrityksen osuustoiminnallisuus tulee erityisen vahvasti esille ja jäsenille on tuotettu erityisen merkityksellistä yhteistä etua.

Pellervon kannanotto osuuskuntaidentiteetistä

Kansainvälinen osuustoimintaliitto ICA on joulukuussa 2021 aloittanut arviointiprosessin, jonka tarkoituksena on selvittää, kuinka hyvin globaali osuuskuntaidentiteetti on määritelty. Pellervon hallitus on nyt koostanut suomalaisen osuustoiminnan yhteisen kannanoton osuuskuntaidentiteetistä ja lähettänyt sen ICA:lle.