S-ryhmän hintojen alennus houkutteli runsaasti asiakkaita

S-ryhmä ilmoitti sunnuntaina 18.1.2015, että se laskee 400 suosituimman elintarvikkeen hinnat Prismoissa ja yli sadan ruokatuotteen hinnat S-marketeissa. Tämä lisäsi kauppojen maanantain asiakasmääriä huomattavasti. 

”On ilo huomata, että uudet halpuutetut  hinnat kiinnostavat asiakkaitamme. Näyttää siltä, että monet ovat jopa hamstranneet. Siihen ei kuitenkaan ole tarvetta. Halpuuttaminen on jatkuvaa, ja hinnat pysyvät alhaalla”, S-ryhmän marketkaupan valikoimajohtaja Ilkka Alarotu vakuuttaa.

S-ryhmän tiedotteen mukaan asiakkaat ottivat tiedon vastaan innostuneina. Maanantaina Prismoissa ja S-marketeissa oli yhteensä liki 100 000 kävijää enemmän kuin vastaavana maanantaipäivänä viime vuonna.

Kauppa kävi aamusta asti vilkkaana. Valtakunnallisesti myynti kasvoi kaikkiaan lähes 20 prosenttia. Esimerkiksi Oltermanni-juuston ja Reissumies-leivän myynnit olivat viime vuoden vastaavaan ajankohtaan verrattuna kuusinkertaiset.

 

Jaa artikkeli

Lue myös

Sijoitusosuuskunta Arvo on matkalla pörssiin

Keski- ja Pohjoispohjanmaalle alueellista elinvoimaa toiminnallaan tavoitteleva osuuskunta tavoittelee osuuksiensa uudeksi kauppapaikaksi Helsingin pörssissä toimivaa First North -listaa. Siitä tulisi tämän markkinaympäristön ensimmäinen osuuskunta.

Uusi terveyskauppojen yhteisö BioPro osuuskunta luottaa kotimaisuuteen, kauppiasvetoisuuteen ja hyvään henkilökohtaiseen palveluun

Suomeen on syntynyt uusi terveyskaupan yhteisö, kun yhdeksän pitkän linjan terveystuotealan yrittäjää perustivat BioPro osuuskunnan. BioPron toiminta käynnistyi Espoossa keväällä 2022, kun ensimmäinen BioPro -nimen alla toimiva myymälä aloitti toimintansa Espoon Lippulaivassa. Tällä hetkellä kauppoja löytyy jo yhteensä 12 eri puolilla Suomea. Tammikuussa 2023 BioPro kauppiaat kokoontuivat osuuskunnan perustamiskokoukseen, jonka jälkeen yhteistoiminta pääsee virallisemmin käyntiin.