S-Ryhmä laskee hintoja Prismoissa

S-ryhmä tiedotti laskevansa eräiden suosituimpien ruokien hintoja. Maanantaista 19.1. alkaen valikoitujen elintarvikkeiden hinnat ovat selvästi aiempaa halvemmat Prismoissa. 

”Linjaus on suurin strateginen käänne S-ryhmän marketkaupassa vuosikymmeneen. Merkittävä hintojen halpuuttaminen on jo vaatinut paljon tehostamista ja kustannusten karsintaa”, kiteyttää SOK:n pääjohtaja Taavi Heikkilä.

”Samalla kun laskemme ruoan hintoja, pidämme kiinni laajasta valikoimastamme ja parannamme sitä entisestään. Myös kotimaisuus on meille tärkeää: lähes 80 prosenttia tuotteistamme on valmistettu Suomessa”, Heikkilä linjaa.

Hintojen pudottaminen alkaa sieltä, missä asiakaskohtaamisia on eniten eli Prismoista. S-Ryhmä kertoo tiedotteessaan hintojen alennuksen koskevan kaikkia Suomen Prismoja ja että tavoitteena on olla edullisin ruokakauppa suomalaisille.

”Samalla kun laskemme ruoan hintoja, pidämme kiinni laajasta valikoimastamme ja parannamme sitä entisestään. Myös kotimaisuus on meille tärkeää: lähes 80 prosenttia tuotteistamme on valmistettu Suomessa, Heikkilä linjaa”

Osuuskaupat perustettiin 110 vuotta sitten helpottamaan ihmisten arkea tuottamalla heille edullisia tuotteita ja palveluja.

”Edullistaminen on osuustoiminnan perustehtävä. Ainoa tarkoituksemme on tavallisten suomalaisten auttaminen,” Heikkilä summaa.

Jaa artikkeli

Lue myös

Emme tiedä miten vastuullista osuustoiminta on

Osuuskunnista puhutaan arvopohjaisina yrityksinä, jotka tuottavat kestävää hyötyä jäsenilleen. Ne ovat merkittäviä alueellisen elinvoiman lisääjiä; työllistävät ja investoivat Suomeen. monet suuret osuuskunnat ovat vastuullisuudessa edelläkävijöitä ja brändivertailussa yritysten brändit menestyvät. Mutta mikä tästä liittyy osuustoiminnalliseen yritysmuotoon? Mitkä ovat niitä vain osuuskunnille ominaisia piirteitä, jotka erottavat ne muista yritysmuodoista? Onko sellaisia? Näistä teemoista keskusteltiin Pellervolla 13.syyskuuta osuustoimintayritysten vastuullisuudesta ja viestinnästä vastaavien kanssa.