OT-lehti mukaan PKO:n valikoimiin

Pohjois-Karjalan Osuukauppa (PKO) on ensimmäisenä alueosuuskauppana ottanut OT Osuustoiminta-lehden Prisman valikoimiin. S-ryhmään kuuluvalla POK:lla on yli 80 toimipaikkaa kymmenen kunnan alueella. Asiakasomistajia PKO:lla on yli 70 000.
”Osuustoiminta-lehti on talouslehti, joka ymmärtää syvällisesti jäsenomisteisten yritysten toimintatavan. Lehti tarjoaa tärkeää taustatietoa ja ajankohtaisia analyysejä osuustoiminnan lisäksi myös muusta talouselämästä”, toteaa OT-lehden päätoimittaja Sami Karhu.
Hänen mukaansa osuustoiminta on ilmiönä laaja, koko yhteiskunnan läpi menevä ilmiö. Tämän vuoksi on tärkeää, että lehden viesti myös tavoittaa mahdollisimman monet.
”Osuuskuntamalli on lisännyt suosiotaan. OT katsoo taloutta ja yhteiskuntaa kansantajuisesti osuustoiminnan silmälasien läpi”, Sami Karhu sanoo ja jatkaa:
”On hienoa, että osuuskauppa on ottanut valikoimiinsa osuustoiminnasta kertovan lehden. Toivomme, että lehti tavoittaa tällä keinolla uusiakin lukijoita.”
Suomalaisissa osuuskunnissa ja niihin rinnastettavissa keskinäisissä yrityksissä on yhteensä yli seitsemän miljoonaa jäsenyyttä ja osakkuutta.
Pellervo-Media Oy julkaisee OT-lehden lisäksi Kodin Pellervoa, Maatilan Pellervoa ja sen Eläin-liitettä.

Teksti: Riku-Matti Akkanen

 

Jaa artikkeli

Lue myös

Ehdota Vuoden osuustoimintatekoa! 

Pian on aika jälleen nostaa esiin mitä puhuttelevaa on jokin osuuskunta, -pankki tai keskinäinen vakuutusyhtiö äskettäin tehnyt: Uusi avaus paikallisyhteisön hyväksi? Painava jäsenhyöty? Innovatiivinen tapa olla osuustoiminnallinen? Pellervon Päivässä 2. huhtikuuta 2025 tullaan julkistamaan toisen kerran Vuoden osuustoimintateko. 

Tilaa uutiskirje