Uutiskirje 17.2. Nuoret täytyy saada heräämään

Osuustoiminta on tulevaisuuden menestyskonsepti, sanoo moni. Haasteena vain on, että nuoret ikäluokat tuntevat sitä kehnosti. Tutkimuksen mukaan selvästi alle puolet 18-30 -vuotiaista tunnistaa osuuskunnan yritykseksi.

Tähän olemme puuttuneet toimimalla vahvasti osuustoiminnan professuurien puolesta. Uusimpana läpimurtona oli vuorineuvos Taavi Heikkilän viisivuotinen EiR-pesti, joka alkoi syksyllä Aalto-yliopistossa.

Maaliskuusta alkaen tavoittelemme nuoria sosiaalisen median kautta. OsuuskuntaElämää -kampanjassa kuusi suosittua vaikuttajaa kertoo omin sanoin ja kuvin, mitä on osuustoiminta. Kanavina ovat TikTok, Instagram ja Youtube. Toivomme, että lumipallo lähtee vyörymään! Lisätietoa tulossa parin viikon sisällä.

Sami Karhu
toimitusjohtaja

Uutiskirjeeseen

Jaa artikkeli

Lue myös

No posts found.