S-Ryhmä ja LähiTapiola ovat nyt bonusyhteistyössä

S-ryhmän osuuskauppojen asiakasomistajat saavat Bonusta LähiTapiolan vakuutuksista kesäkuun alusta alkaen. Bonusyhteistyö on osa LähiTapiolan ja SOK:n välistä strategista yhteistyötä. LähiTapiola-yhteistyön myötä S-ryhmä luopui aiemmasta bonusyhteistyöstä Ifin kanssa.

”LähiTapiolan ja S-ryhmän yhteinen historia on pitkä ja LähiTapiolan vakuutustarjonta täydentää hyvin S-ryhmän palvelutarjontaa asiakasomistajille. Strategisen yhteistyön syventäminen näkyy tulevaisuudessa myös muullakin tavoilla”, SOK:n pääjohtaja Taavi Heikkilä toteaa.

LähiTapiolan pääjohtaja Erkki Moisanderin mukaan S-ryhmän ja LähiTapiolan pitkät perinteet suomalaisessa yhteiskunnassa, arvomaailma sekä omistajuuspohjan samanlaisuus antavat hyvän pohjan yhteistyölle.

”Odotamme paljon yhteistyöltä Suomen johtavan vähittäiskaupparyhmän kanssa. S-ryhmällä on tunnetuin ja käytetyin asiakasetukortti. Haemme strategisen yhteistyön kautta myös syvempää yhteistyötä” Moisander sanoo.

S-ryhmällä on yli 2,1 miljoonaa asiakasomistajaa ja LähiTapiolalla on yli 1,5 miljoonaa asiakasta. LähiTapiolassa uskotaan, että huomattava osa asiakkaista saa Bonusta LähiTapiolan myöntämistä vakuutuksista jo tämän vuoden aikana.

Jaa artikkeli

Lue myös

Emme tiedä miten vastuullista osuustoiminta on

Osuuskunnista puhutaan arvopohjaisina yrityksinä, jotka tuottavat kestävää hyötyä jäsenilleen. Ne ovat merkittäviä alueellisen elinvoiman lisääjiä; työllistävät ja investoivat Suomeen. monet suuret osuuskunnat ovat vastuullisuudessa edelläkävijöitä ja brändivertailussa yritysten brändit menestyvät. Mutta mikä tästä liittyy osuustoiminnalliseen yritysmuotoon? Mitkä ovat niitä vain osuuskunnille ominaisia piirteitä, jotka erottavat ne muista yritysmuodoista? Onko sellaisia? Näistä teemoista keskusteltiin Pellervolla 13.syyskuuta osuustoimintayritysten vastuullisuudesta ja viestinnästä vastaavien kanssa.