Pellervon kädenojennus: Pienosuuskunnille ilmaista koulutusta

Iskikö korona pahasti liiketoimintaanne? Pitäisikö sitä suunnata uudelleen? Olisiko toimintatapoja syytä päivittää vastaamaan uusiin haasteisiin? Tarvitsetteko lisää digitaalista myynti- ja markkinointiosaamista?

Pienosuuskunnilla on nyt loistava mahdollisuus saada ilmaista koulutusta avuksi tukalaan tilanteeseensa. Osuustoimintakeskus Pellervo on päättänyt tukea kiinnostuneita tarjoamalla PI-johtamiskoulun tätä tarkoitusta varten räätälöimän neljän osa-alueen valmennuksen.

Koulutuksen voi käydä läpi joko alusta loppuun tai osallistua vain yksittäiseen teemakokonaisuuteen. Jokaiseen aiheeseen perehdytään sekä virtuaalitapaamisissa että ennakko- ja jälkitehtävissä. Ensimmäinen kahden tunnin aloitustapaaminen pidetään jo ensi viikon keskiviikkona 24. kesäkuuta.

Digitapaamiset kestävät puoli päivää ja niitä järjestetään kaksi elo-syyskuussa ja kaksi loka-marraskuussa.

Kouluttajat:

  • Strategia ja talous: Jukka Suvitie
  • Digimarkkinointi: Jukka Ahola
  • Vuorovaikutus ja palaverit: Jari Vuorenmaa
  • Myynnin kasvattaminen: Ari Holm

Lisätiedot: PI-johtamiskoulu, Jukka Suvitie

PI-johtamiskoulun yhteystiedot

Jaa artikkeli

Lue myös

Emme tiedä miten vastuullista osuustoiminta on

Osuuskunnista puhutaan arvopohjaisina yrityksinä, jotka tuottavat kestävää hyötyä jäsenilleen. Ne ovat merkittäviä alueellisen elinvoiman lisääjiä; työllistävät ja investoivat Suomeen. monet suuret osuuskunnat ovat vastuullisuudessa edelläkävijöitä ja brändivertailussa yritysten brändit menestyvät. Mutta mikä tästä liittyy osuustoiminnalliseen yritysmuotoon? Mitkä ovat niitä vain osuuskunnille ominaisia piirteitä, jotka erottavat ne muista yritysmuodoista? Onko sellaisia? Näistä teemoista keskusteltiin Pellervolla 13.syyskuuta osuustoimintayritysten vastuullisuudesta ja viestinnästä vastaavien kanssa.