Pienosuuskuntaforum siirtyi lokakuulle ja muutettiin verkkotapahtumaksi

Pienten osuuskuntien oma tapaaminen eli Pienosuuskuntaforum järjestetään keskiviikkona 13. lokakuuta kello 9-12. Alunperin tilaisuuden oli määrä olla osa Pellervon Päivän Jatkojen ohjelmaa, mutta koronatilanteen pitkittyminen muutti suunnitelmat. Kasvokkaisen kohtaamisen järjestämisen mielekkyys on syksyn osalta vielä erittäin epävarmaa, joten tapaaminen päätettiin siirtää turvallisesti verkkoon. 

Webinaarin ehdoton etu on, että siihen osallistuminen on vaivatonta mistäpäin tahansa. Se voidaan myös helposti tarjota osallistujille maksuttomana. Pienosuuskuntaforumissa tullaan silti tänäkin syksynä edesauttamaan osallistujien välistä kokemustenvaihtoa ja mahdollisuutta verkostoitua, viime vuoden tapaan. Järjestelyt saivat silloin erittäin hyvää palautetta osanottajilta 

Ohjelma julkaistaan hieman myöhemmin, mutta jo nyt kannattaa tämä ajankohta varata kalenterista!  

Jaa artikkeli

Lue myös

What, mikä se osuuskunta oikein olikaan?

Kesätyöntekijämme Lumi pääsi kahden viikon ajan tutustumaan tarkemmin osuuskuntiin ja tutkimaan millaista toimistotyö tällaisessa organisaatiossa on. Kaikista ei tarvitse kouluttaa osuustoiminnan asiantuntijoita, mutta osuustoiminnasta pitäisi tarjota enemmän kiinnostavaa ja innostavampaa tietoa!

Pellervon lausunto yritysvastuulaista

Pellervon pitää tärkeänä, että hallituksen esityksessä ihmisoikeuksia ja ympäristöä koskevassa yritysten huolellisuusvelvoitteessa eli niin kutsutussa yritysvastuulaissa on huomioitu kansallisen lisäsääntelyn vaikutukset alkutuotantoon ja yritysvastuulakia esitetään sovellettavaksi osuuskuntiin kestävyysraportointia vastaavalla tavalla.

Tilaa uutiskirje