OP Ryhmän omistaja-asiakkaiden määrä on kasvanut viimeisen kymmenen vuoden aikana lähes 60 prosenttia ja on nyt yli 2 miljoonaa. Ryhmän tiedotteen mukaan pelkästään vuonna 2019 omistaja-asiakkaita tuli lisää 92 000.

OP Ryhmän toimintaa ohjaava perustehtävä on omistaja-asiakkaiden ja toimintaympäristön kestävän taloudellisen menestyksen, turvallisuuden ja hyvinvoinnin edistäminen.

”Kaksi miljoonaa omistaja-asiakasta oli viime vuonna yksi strategisista tavoitteistamme, jonka saavuttamisesta olemme asiakkaillemme kiitollisia. Pyrimme varmistamaan, että omistaja-asiakkuudesta on jatkossakin tuntuvaa etua”, OP Ryhmän pankkitoiminnan henkilö- ja pk-yritysasiakkaista vastaava johtaja Harri Nummela sanoo.

OP Ryhmä on maksanut bonuksia jo 20 vuotta eli vuodesta 1999 lähtien. Yhteensä bonuksia on maksettu yli 2,5 miljardia euroa. Kymmenessä vuodessa omistaja-asiakkaille maksettujen bonusten määrä on OP:n mukaan kasvanut noin 60 prosenttia.

 

 

Jaa artikkeli