OT-lehti mukaan PKO:n valikoimiin

Pohjois-Karjalan Osuukauppa (PKO) on ensimmäisenä alueosuuskauppana ottanut OT Osuustoiminta-lehden Prisman valikoimiin. S-ryhmään kuuluvalla POK:lla on yli 80 toimipaikkaa kymmenen kunnan alueella. Asiakasomistajia PKO:lla on yli 70 000.
”Osuustoiminta-lehti on talouslehti, joka ymmärtää syvällisesti jäsenomisteisten yritysten toimintatavan. Lehti tarjoaa tärkeää taustatietoa ja ajankohtaisia analyysejä osuustoiminnan lisäksi myös muusta talouselämästä”, toteaa OT-lehden päätoimittaja Sami Karhu.
Hänen mukaansa osuustoiminta on ilmiönä laaja, koko yhteiskunnan läpi menevä ilmiö. Tämän vuoksi on tärkeää, että lehden viesti myös tavoittaa mahdollisimman monet.
”Osuuskuntamalli on lisännyt suosiotaan. OT katsoo taloutta ja yhteiskuntaa kansantajuisesti osuustoiminnan silmälasien läpi”, Sami Karhu sanoo ja jatkaa:
”On hienoa, että osuuskauppa on ottanut valikoimiinsa osuustoiminnasta kertovan lehden. Toivomme, että lehti tavoittaa tällä keinolla uusiakin lukijoita.”
Suomalaisissa osuuskunnissa ja niihin rinnastettavissa keskinäisissä yrityksissä on yhteensä yli seitsemän miljoonaa jäsenyyttä ja osakkuutta.
Pellervo-Media Oy julkaisee OT-lehden lisäksi Kodin Pellervoa, Maatilan Pellervoa ja sen Eläin-liitettä.

Teksti: Riku-Matti Akkanen

 

Jaa artikkeli

Lue myös

Pellervon lausunto Valtioneuvoston periaatepäätöksestä yrittäjyyteen

Luonnoksessa valtioneuvoston yrittäjyyden periaatepäätökseksi on tunnistettu keskeiset yrittäjyyden edistämisen toimet, joita tarvitaan. Yritysten luottamusta työllistää, kehittää liiketoimintaa ja investoida Suomessa sekä kasvaa ja kansainvälistyä tarvitaan. On myös lisättävä luottamusta siihen, että Suomessa kannattaa ryhtyä yrittäjäksi. Suomen tulee olla myös houkutteleva ulkomaalaisille työntekijöille ja opiskelijoille.

Tilaa uutiskirje